Európa a világháló és a mobil eszközök között - az átugrás ideje

Az európai web-populáció folyamatos növekedésben van. A 2012-es év végén, akár otthon, akár a munkahelyen, közel 410 millió európai lakosság használta a világhálót, ami 7 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. A honlap látogatások ötöde a mobiltelefonok és a tablet számítógépek hitelére ment, amelyben csaknem 75 százaléka a mobiltelefonok hitelére megy.

Öt európai országban, Németországban, Nagy-Británniában, Olaszországban, Franciaországban és Spanyolországban, akár 241 millió felhasználó használja a mobiltelefont. Egyharmada 35 év alatti. Az okostelefonok kategóriájában a mobil eszközöknek jelentős részesedése van – több mint 136 millió, illetve 57 százalék felhasználóval. Nagyon érdekes az okostelefonok használatának részvénye az egyes országokban. Spanyolországban a mobiltelefon-használók 66 százaléka használja az okostelefonokat, míg például Németországban »csak« 51 százaléka. Az öt tárgyalt országok között Németországnak van legkevesebb okostelefonok felhasználója. Az okostelefonok felhasználók száma a jövőben továbbra is csak nőni fog, hiszen 2012-es év decemberében az összes újonnan vásárolt telefonok kőzül 75 százalékot épp az okostelefonok vétele jelent.

A leggyakrabban használt operációs rendszer az okostelefonokon a Google operációs rendszer, a telefonok 50 százaléka használja, ezt követi az Apple 20 százalékkal stb. Villámgyorsan változik a mobil telefonok használata. 2012 decemberében csak 8,2 százaléka a használta hívásokra a telefonokat. 32,5 százaléka használta sms üzenetekre a telefont, a mobil médiákra pedig nem, a felhasználók majdnem 60 százaléka használta a telefont a mobil médiákra, tehát internet szörfözésre, vásárlásra, szociális hálózatok látogatására, játékok játszására stb. A kulcsfontosságú adatok, hogy 2011 decemberén, tehát egyéves időszakban, a mobil médiák használata 30 százalékos növekedést jegyzett. Azt tegyük még hozzá, hogy a fent felsorolt öt országokban legalább 23 millió lakosságnak van okostelefonja vagy tábla számítógépe.

Hihetetlen növekedés tapasztaltak a videotartalmak. Ha a videotartalmak nézetsége a számitógépeken az égyéves időszakban 2011-től -2012-ig 5 százalékkal növekedett, akkor a mobil eszközökön akár 162 százalékkal növekedett - egyedi nézetek száma 20 millióról közel 50 millióra.

Alapvető információkkal kezdtük, és így is fejezzük be. A Google kereső még mindig konkurens nélkül van az EU internet felhasználók között. A keresők területén részesedése akár 86 százalék. Követi a Yandex 10 százalékkal, Mail.ru 2 százalékkal, a Bing és az Ask Network pedig egy egy százalékkal.

Úgy tűnik, hogy a világháló és a felhasználók a mobil vízek felé mozognak - az okostelefonokra és a táblagépekre. Nagyon fontos, hogy a szolgáltatók alkalmazkodnak a szolgáltatásaikkal és termékükkel. És természetesen a reklámügynökségek is, akik ennek alkalmas ajánlatot tudnak készíteni szolgáltatásaikról és legalább egy kis profetikus képességgel, amel lehetővé teszi számukra a jövő előrejelzését, vagy legalábbis annak egy részét. Kis szerencse mindig kíséri a legbátrabbakat.

Forrás: http://www.ris.org/uploadi/editor/13646247392013_europe_digital_future_in_focus.pdf

Smartphone Penetration in EU5 at 57%

Forrás: http://www.ris.org/uploadi/editor/13646247392013_europe_digital_future_in_focus.pdf

Konzultáció

A Gocklick-ben kiváló jártasok vagyunk az online marketingben. Információs szakértők, programozók, fotósok, tervezők és filmesek vagyunk. Úgy véljük, hogy szolgáltatásainkból összeálló koktél az igazi az Ön megjelenésére a web piacon.

Irányuljunk együtt a lényeghez, legyen velünk ismert.

AdWords certifikat

Hvala za povpraševanje!